digitale magazine
In A4 formaat, 200 pagina’s tellend, in oplage van 50.000 stuks gaat het Stichting Play4kids magazine in 2013 van de pers rollen. Voor een bedrag van duizend euro (exclusief BTW) wordt u 2 pagina’s beschikbaar gesteld in het magazine. Eén van deze pagina’s kunt u gebruiken voor uw bedrijfsreclame en foto’s. Maar veel belangrijker, de andere pagina zal gevuld worden met uw persoonlijke succesverhaal. Bovendien ontvangt u uiteraard ook genoeg exemplaren om zelf te verspreiden.

Wat doet de stichting met de opbrengst van dit magazine?
De opbrengst van dit magazine zal besteed worden aan het organiseren van een 2-daags evenement waarin kinderen hun ritme, kleur, sport, voeding, communicatie en muziek eventueel terug kunnen vinden met hulp van professionele instellingen.
De stichting is daarom op zoek naar mensen met een levensverhaal, maar ook naar adverteerders en professionele instellingen die hier graag aan mee willen werken. De stichting hoopt van harte, dat u haar, maar vooral "onze" kinderen wilt steunen door uw bijdrage te leveren aan dit prachtige project.